Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing

Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitosti, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

Hvězdu na Instagramu z vás školení neudělá, to budete muset vlastním obsahem. Ale bez znalostí to nepůjde.

Co se na školení naučíte

  • Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí
  • Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor
  • Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně
  • Co na Instagramu funguje, nefunguje
  • Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí
  • Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaké má Pravidla
  • Jak vyhodnocovat působení na Instagramu
  • Jak provázat Instagram a další sociální sítě
  • Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení
  • Kudy na správu více účtů
  • Co autorské právo a Instagram
  • Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené

MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu pod názvem Školení: Firemní Instagram pro začátečníky, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.

825-330-2016-03-06 09_34_56-Iconosquare – Instagram webviewer

Podrobná osnova školení

  • Stručně o vzniku Instagramu, číslech a odlišnosti oproti ostatním sociálním sítím
  • Založení účtu a počáteční nastaveni, pokročilejší nastavení účtu
  • Veřejný vs. soukromý účet, ochrana účtu proti napadení
  • Osobní využití s ohledem na soukromí
  • Vkládání fotografií a videí, filtry, úpravy, označování
  • Hashtagy a jejich význam pro vkládané fotografie, jak najít ty správné
  • Psaní textů, emotikony, jak dostat dlouhé texty k příspěvku, oprava příspěvků
  • Geolokace, označování místa původu fotografií
  • Hashtagy a význam pro objevování dalšího obsahu, jak monitorovat
  • Vyhledávání dalších účtů a obsahu, proč to dělat
  • Štítkování/zmiňování dalších účtů, označování ve fotografiích
  • Jak na Instagramu komunikovat a proč to může být důležité
  • Sledování aktivit na vlastním účtu, reakce, řešení spamu, konfliktů
  • Jak se vyrovnat s nemožností sdílet ale také absencí odkazů u příspěvků
  • Pravidla užívání Instagramu, co vás může přivést do problémů
  • Nástroje pro vyhodnocení aktivit vlastního i cizích účtů
  • Navázání Instagramu na další sociální aktivity
  • Kudy na správu více účtů v mobilním zařízení
  • Kudy na správu Instagramu v počítači, webový Instagram, dostupné aplikace
  • Kde brát fotografie pro ilustrační účely, jak je to s autorskými právy
  • Specializované služby pro správu účtů na Instagramu
  • Zálohování účtu, jak nepřijít o vše co jste měsíce budovali
  • Pokročilé nástroje typu IFTTT/Zapier
  • Jak zahrnout Instagram do dalšího marketingu (web, offline, …)
  • Co s Instagramem a placenou inzercí na něm
  • Dotazy a odpovědi

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Jaké rozměry obrázků jsou pro Instagram ideální
  • Kde je možné získávat zdarma použitelné fotografie
  • Kdy pro vás bude Instagram obtížně použitelný
  • Jak najít nejsledovanější a nejaktivnější účty na Instagramu

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.

MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.