Cílem školení je přinést praktické informace, jak využít marketingové možnosti Facebooku v podobě firemních Stránek a s tím souvisejících možností a činností. Na toto základní a mírně pokročil školení navazuje konkrétnější a ještě více prakticky zaměřené Školení: Facebook II – Správa Stránek, Skupin a Událostí (zejména) pro firmy. Pokud si nevíte rady které ze školení absolvovat, kontaktujte mne, snadno zjistíme jak to bude nejlepší.
Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.
Facebook je nejvíce užívaná a bohužel také nepostradatelná sociální síť. Patří do internetového marketingu firem i jednotlivců bez nejmenších pochyb.
Co se na školení naučíte
- Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
- Jak vypadá český i světový Facebook
- Jaké nástroje mohou firmy na Facebooku využívat a k čemu slouží
- Jak vytvořit firemní Stránku, krok po kroku, s řadou praktických tipů
- Jak firemní Stránku spravovat, plnit a provozovat
- Jak propojit webové firemní aktivity s aktivitami sociálním
- Jak podnikat na Facebooku v souladu s pravidly
- Jak komunikovat (ale také jak nekomunikovat) na Facebooku
- Jak měřit úspěšnost působení na Facebooku
- Řešit krizové situace
MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.
Podrobná osnova školení
- Facebook v číslech ve světě, doma a krátce i porovnání s dalšími sociálními sítěmi.
- Správný marketingový mix, co ještě vedle Facebooku budete potřebovat.
- Nástroje využitelné pro firemní komunikaci na Facebooku.
- Jak funguje Facebook, jak vidí uživatel firmy, rozpor mezi tím co potřebujete a co dostanete.
- Jak uživatelé sociálních sítích „žijí“ na sociálních sítích
- Praktické příklady Facebook Stránek (Pages)
- Jak funguje Facebook Page (Stránka) coby zásadní firemní nástroj na Facebook
- Vytvoření Facebook Page krok po kroku včetně všech nastavení vlastností a praktických tipů a triků
- Jak vytvářet efektivně a správně stavové informace pro Facebook Page
- EdgeRank, výhody a nevýhody, jak ho lze využít a nedoplatit na něj
- Měření úspěšnosti aktivit v sociálních sítích, Insights a další možnosti
- Jak „dostat Stránku mezi lidi“, co všechno můžete zkusit (a co musíte zkusit)
- Propojení firemních webových aktivit a sociálních sítí – RSS, Twitter/Facebook/Web, FBML, sociální prvky, Like/Share
- Pokročilé využití sociálních funkčností na webu, soutěžích, hrách i aplikacích
- Řešení krizových situací v komunikaci na sociálních sítích
- Ochrana značky/investice, jak se vyznat v pravidlech používání a jak bezpečně na Facebooku podnikat
- Jak na Facebooku pořádat soutěže a vyhovět pravidlům užívání
- Jak vypadá typický uživatel českého Facebooku?
- Jak na Facebooku nekomunikovat, příklady kudy ne
- PŘÍLOHA: Užitečné služby a odkazy
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
Účastník školení by měl
- mít Facebook účet a vědět jak Facebook používat pro osobní využití,
- mít základní vědomosti o tom jak se tvoří webové stránky a jak funguje internet (základy HTML výhodou).
MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.