Cílem školení je naučit se všechny části internetového marketingu tak, aby bylo možné jej začít aktivně používat ve firemním prostředí. Pro detailnější a praktické zkušenosti je vhodné si vybrat z dalších školení, které se týkají jednotlivých části. Pojďte na školení, kterým můžete začít.
Co se na školení naučíte
- Co je to internetový marketing, které obory a činnosti sem spadají.
- Jakým způsobem se využívá internetový marketing pro marketing firem.
- Jak konkrétní části internetového marketingu fungují, jaké mají výhody a nevýhody.
- Praktické příklady, čísla, statistiky, podklad pro rozhodování.
- Čím dnes internet a vše s ním související změnilo marketing.
Podrobná osnova školení
- Co vše patří do internetového marketingu, k čemu slouží, jaké má cíle.
- Jaký je český a světový Internet.
- Na čem bude vaše působení na Internetu postavené nejenom z hlediska marketingu.
- Základy na kterých stojí marketing ale internetový marketing.
- K čemu slouží v internetovém marketing web, webové stránky.
- Jak vhodný je web a internet coby prodejní nástroj.
- Jak se weby vyvářejí, co vše to obnáší.
- K čemu slouží blogy a proč jsou dnes blogy i weby nutné sociální.
- Internetová inzerce, display, PPC a vše potřebné
- Marketing pro vyhledávače, optimalizace pro vyhledávače, co s tím vším.
- Proč je důležitý Linkbuilding a jaké další nástroje související s hledáním využijete.
- Marketing v sociálních sítích a médiích, co funguje, co vzniká, co můžete čekat.
- Jak důležité jsou generační rozdíly v internetovém marketingu.
- K čemu slouží e-mail marketing.
- Mají ještě význam adresáře, seznamy a katalogy?
- Role Public Relations a marketingu v podnikání.
- Obsahový marketing coby jeden z nejpodstatnějších nástrojů internetového marketingu.
Co se ještě můžete na školení naučit
- Jak důležité je býti mobilní, tedy proč se neobejdete bez mobilního Internetu.
- Co to znamenám, když se řekne multikanálové a bezešvé nakupování.
- Co všechno dalšího budete muset zvládat, abyste byli jedničkou v internetovém marketingu.
- Jak důležitá je značka.
- Co nás čeká v roce 2020.
- A samozřejmě, nějaké ty praktické příklady.
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení je vhodné zejména pro marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury. Pokud nevíte o internetovém marketingu nic, jste ideálním účastníkem, vše potřebné se dozvíte. Pokud máte základní znalosti nebo si nejste jisti všemi možnostmi, je školení také určeno pro vás.
Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a další součásti Internetu.
Školení na míru
Toto školení, stejně jako kterákoliv ze zdejší nabídky, je možné sestavit na míru. Včetně spojení více témat do jednoho školení. Školení na míru mají výhodu v lepším zacílení na vaše potřeby. Předchází jim zjištění vašich potřeb, ať už formou osobní schůzka, telefonického kontaktu nebo výměny základních informace e-mailem.
Jak pokračovat po absolvování tohoto školení
Pokračovat můžete školeními v konkrétních dovednostech. Facebook, Twitter či Public Relations si můžete vybrat ze zdejší nabídky. SEO, PPC, Webdesign a řadu dalších z nabídky dalších školitelů, například na www.dobryweb.cz. Pokud si nebudete vědět rady, poradím.