Linkedin je sociální síť silně zaměřená na vyhledávání a nabízení práce a zaměstnání. Naučte se Linkedin využívat jako ten kdo práci hledá i ten kdo hledá lidi. Dozvíte se ale i důležité věci, které rozměr Linkedin přesahují.
Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.
Digitální stopa je občas lepší než Linkedin. Ale na Linkedin je dost často velmi snadné začít. Pojďme na to.
Co se na školení naučíte
- Kde si stojí Linkedin mezi sociálními sítěmi a čím se liší
- Co se změnilo v mechanismech hledání a nabízení práce
- Jak komunikovat, jak oslovovat, jak nenaštvat
- Proč je monitoring pro HR důležitý nástroj
- Proč by HR mělo s marketingem spolupracovat na budování značky
- Co je to digitální stopa
- V čem může či nemůže pomoci Linkedin
- Jak se chovat bezpečně na Linkedin
Podrobná osnova školení
- Sociální sítě, sociální média, čím je Linkedin specifické oproti ostatním
- Pro HR je Linkedin zásadní, ale další sociální sítě nesmíte ignorovat
- Jak lidé hledají práci ve věku sociálních médií
- Hledám práci vs hledám člověka, jaký je v tom rozdíl
- Aktuální a správně vyplnění profil je zlatý důl. Oboustranně
- Doporučen, zájmy a další drobnosti, které váš profil vylepší
- Jak byste měli/neměli komunikovat.
- Jak důležité je vše správně řídit, evidovat, dokumentovat a analyzovat i monitorovat
- HR nezačíná tím, že hledáte lidi, začíná tím, že jste jako firma vidět. Marketing.
- Digitální stopa, proč je dobrá, proč je špatná a co s ní
- Kde všude a jak můžete řešit digitální stopy
- Nástroje, které nabízí Linkedin . profily osobní/firemní, skupiny, blogy (Pulse)
- Rozdíl mezi osobním a firemním profilem, funkční i obsahově
- Na co narazíme, za omezení, u českého Linkedin
- Jak to půjde na Linkedin bez placení vs. s placením
- Kdy začít platit za reklamu na Linkedin a jak využít plánovače reklamy pro získávání informací
- Jak zabezpečit účet na Linkedin
- Navazování kontaktů na Linkedin
- Falešné účty, podvody a další problematické věci
- Jak na Linkedin hledat
- V čem vám pomůže networking a co to vůbec je
- Další nástroje. Slideshare, Buffer, napojení na další sociální sítě a firemní weby
- Rozšíření do prohlížeče, ano či ne?
- Bez vlastního CRM se neobejdete, jak na to
Co se ještě můžete na školení naučit
- Zda jde nějak obejít nutnost placení
- To, že Linkedin samotné rozhodně nestačí
- Proč byste si měli udržovat dobrý profil na Linkedin
- Že uživatelé Linkedin používají velmi málo, ale hlavně málo často
- Zda je networking takové zlo jak vypadá
- Proč si Linkedin pořídil Slideshare a k čemu se bude hodit
- Zda má smysl na Linkedin blogovat
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro personální agentury či personalisty jednotlivce. Užitečné ale může být i pro toho, kdo se chce naučit jak využít Linkedin (a Internet) pro efektivní nabízení sebe sama. A zkrátka neodejdou ani obchodníci a marketéři, protože Linkedin jim umožní hledat kontakty, navazovat kontakty a dělat svoji práci lépe.
Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Je nutné, aby měl na Linkedin účet a měl základní znalosti o tom, jak tato sociální síť funguje.
Školení na míru
Toto školení, stejně jako kterákoliv ze zdejší nabídky, je možné sestavit na míru. Včetně spojení více témat do jednoho školení. Školení na míru mají výhodu v lepším zacílení na vaše potřeby. Předchází jim zjištění vašich potřeb, ať už formou osobní schůzka, telefonického kontaktu nebo výměny základních informace e-mailem.
Jak pokračovat po absolvování tohoto školení
Pokračovat můžete školeními v konkrétních dovednostech. Facebook, Twitter či Public Relations si můžete vybrat ze zdejší nabídky. SEO, PPC, Webdesign a řadu dalších z nabídky dalších školitelů, například na www.dobryweb.cz. Pokud si nebudete vědět rady, poradím.