Cílem školení je ukázat Public Relation v novém digitální, ale hlavně sociálním prostředí tak, aby vše bylo možné využít v praxi.
Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.
Digitální Public Relation aneb PR sociálního věku ukáže, že to co dříve šlo řešit jednou celostranou v novinách už dnes vyžaduje podstatně více úsilí.
Co se na školení naučíte
- Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
- Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
- Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
- Co můžete čekat od Internetu, sociálních sítí dobrého, ale i špatného
- Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
- Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
- Praktické příklad, povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
- Jakou roli v digitálním PR hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama
MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.
Tápete co je to Public Relations? Na @365tipů si o tom můžete počíst v tipu „Co je to PR? Co řeší Public Relations?„
Podrobná osnova školení
- Jakým způsobem se proměnilo PR (Public relation) vlivem Internetu
- Jak ještě více se PR proměnilo příchodem sociálních sítí
- Jaké digitální (internetové) nástroje má PR k dispozici
- Jak tyto nástroje efektivně a správně využívat
- Jak konkrétně využívat pro PR obsahový marketing
- Jak konkrétně využívat pro PR sociální média a platformy
- Jak správně a efektivně komunikovat s novináři a publicisty
- Jak psát tiskové zprávy, tak aby okamžitě nekončily v koši
- Jak správně a efektivně poskytovat materiály pro novináře a publicisty
- Proč ještě v době sociálních sítí a Internetu pořádat tiskové konference
- Jaká jsou nová úskalí krizové komunikace
- Jakým způsobem řešit monitorování komunikace na internetu a sociálních sítích, měřit výsledky a vyhodnocovat je
- Dobré příklady (kterých bude málo, neb si je všichni chrání) a špatné příklady (kterých je vždy dostatek, protože se všechno rychle rozkřikne)
- Co rozhodně nikdy v rámci PR komunikace nedělat
Co se ještě můžete na školení naučit
- Zjistit, zda můžete PR zvládnout vlastními silami
- Dokázat se rozhodnout, jestli náhodou není lepší si pořídit agenturu
- Nebo jestli náhodou není lepší agenturu, co máte, pustit k vodě
- Jakou roli bude hrát váš firemní web, blog, sociální profily
- Kde existuje hranice mezi marketingem a PR?
- Kde existuje hranice mezi inzerci a PR?
- Proč budete potřebovat specifické „CRM“ neboli správu kontaktů jenom pro PR
- Proč se tak často zapomíná na to, že tisková zpráva je SEO příležitost
- K čemu je dobré interní PR a proč budete PR „triky“ používat i na vlastní zaměstnance. A jako budou hrát zaměstnanci roli v externím PR
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury.
Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Výhodou je, pokud účastník má znalosti Public Relation jako takového, školení je orientováno hlavně na digitální PR.
MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.