Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci

Komunikovat ve 140 znacích je umění, jehož zvládnutí vám může přinést nové formy komunikace a marketingu nikoliv na masy, ale na dobře uchopitelnou cílovou skupinu. Twitter může být dobrý pomocník, ale je nutné vědět, jak ho zvládnout a využít.

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

Ten divný Twitter je kupodivu významný marketingový i komunikační nástroj. Jedna sociální síť vám dnes prostě stačit nebude.

Co se na školení naučíte

  • Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
  • Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
  • Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
  • Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
  • Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
  • Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.

MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.

2016-03-18 11_13_35-Daniel Dočekal (Medvidekpu) _ Twitter.jpg

Podrobná osnova školení

  • Twitter, svět, ČR, čísla, kde si stojí, žebříčky.
  • Základní principy Twitteru (vznikl z SMS a na tom to stojí a padá).
  • Možnosti firemního  i osobního účtu na Twitteru.
  • Komunikace prostřednictvím Twitteru, praxe i teorie.
  • Podstatné a vhodné pomůcky pro využívání Twitteru
  • Pravidla užívání, konflikty, krizová komunikace, bezpečnost účtu.
  • Co dělat a co nedělat na Twitteru
  • Jakou cílovou skupinu můžete nejvíce na Twitteru očekávat.
  • Jak využít všech možností Twitteru pro oboustrannou komunikaci , konverzaci.
  • Co všechno je možné (a nutné) nastavit u účtu na Twitteru
  • Jak se píší příspěvky, pracuje s odpověďmi, seznamy (lists), přímými zprávami
  • Propojení Twitteru a firemního webu, facebooku a dalších aktivit.
  • Twitter opačně – využití jako zdroje informací pro firmy.
  • Jak spravovat více účtů na Twitteru
  • Jak vypadaní dobré i špatné příklady firemních účtů a komunikace na Twitteru
  • Prostor pro praktické dotazy.

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.

Marketingové a komunikační dovednosti a zkušenosti, schopnost používat počítač a Internet, bez zvláštních technických znalostí (založení vlastního osobního účtu na Twitteru a jeho několikatýdenní používání není pro absolvování kurzu podmínkou, ale může být velkou výhodou).

MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.