Komunikovat ve 140 znacích je umění, jehož zvládnutí vám může přinést nové formy komunikace a marketingu nikoliv na masy, ale na dobře uchopitelnou cílovou skupinu. Twitter může být dobrý pomocník, ale je nutné vědět, jak ho zvládnout a využít.
Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.
Ten divný Twitter je kupodivu významný marketingový i komunikační nástroj. Jedna sociální síť vám dnes prostě stačit nebude.
Co se na školení naučíte
- Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
- Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
- Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
- Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
- Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
- Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.
MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.
Podrobná osnova školení
- Twitter, svět, ČR, čísla, kde si stojí, žebříčky.
- Základní principy Twitteru (vznikl z SMS a na tom to stojí a padá).
- Možnosti firemního i osobního účtu na Twitteru.
- Komunikace prostřednictvím Twitteru, praxe i teorie.
- Podstatné a vhodné pomůcky pro využívání Twitteru
- Pravidla užívání, konflikty, krizová komunikace, bezpečnost účtu.
- Co dělat a co nedělat na Twitteru
- Jakou cílovou skupinu můžete nejvíce na Twitteru očekávat.
- Jak využít všech možností Twitteru pro oboustrannou komunikaci , konverzaci.
- Co všechno je možné (a nutné) nastavit u účtu na Twitteru
- Jak se píší příspěvky, pracuje s odpověďmi, seznamy (lists), přímými zprávami
- Propojení Twitteru a firemního webu, facebooku a dalších aktivit.
- Twitter opačně – využití jako zdroje informací pro firmy.
- Jak spravovat více účtů na Twitteru
- Jak vypadaní dobré i špatné příklady firemních účtů a komunikace na Twitteru
- Prostor pro praktické dotazy.
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
Marketingové a komunikační dovednosti a zkušenosti, schopnost používat počítač a Internet, bez zvláštních technických znalostí (založení vlastního osobního účtu na Twitteru a jeho několikatýdenní používání není pro absolvování kurzu podmínkou, ale může být velkou výhodou).
MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.